czwartek, 21 stycznia 2016

Prolog

"- Mogę mieć każdą. - stwierdził.
- Tak? Udowodnij. - dziewczyna założyła ręce na piersi. 
- Jak? 
- Spróbuj mnie złamać"

Leah (czyt. Lija) niczym tak właściwie nie wyróżniała się z tłumu. Robiła to, co każdy inny w "Black tigers", których często nazywali "Wandalami". Zawsze starała się podchodzić do wszystkiego pozytywnie, nawet, jeśli bez powodu była zmuszona sprzątać salę teatralną. Mimo, że Leah wydawała się być taka, jak inni, to jednak uważny obserwator mógł znaleźć w niej coś, co go zauroczyło. Może to jej rude włosy, może oczy w kolorze kawy, a może jej żywiołowość i lekkie podejście do życia? Kto wie?

 Ronnie. Dziewczyna, która kocha rysować, tworzyć. Komiksy, portrety, kreacje... Z tym ostatnim wiąże swoje plany na przyszłość. Tak właśnie trafiła do szkoły artystycznej. Próbuje w spokoju oddać się swojej pasji, nie chce być zauważana, czy podziwiana. Chce robić to, co kocha. Niestety ktoś zmusił ją do oderwania się od świata ubrań. Blondynka musi stawić czoło pewnej istocie, której ulubionym zajęciem jest doprowadzanie młodej projektantki do furii.

3 komentarze:

  1. Serdecznie zapraszam Cię na mojego bloga.
    Adres: zpk13.blogspot.com
    Mam nadzieję, że wpadniesz, poczytasz i skomentujesz.
    Pozdrawiam i weny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie zapraszam Cię na mojego bloga.
    Adres: zpk13.blogspot.com
    Mam nadzieję, że wpadniesz, poczytasz i skomentujesz.
    Pozdrawiam i weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ;)
    Zapraszam do mnie
    http://bella-and-cullenowie.blog.pl

    OdpowiedzUsuń